Monday, June 17, 2013

Părintele Justin cel Drept a plecat la Domnul !

Concedat Laurea Laudi !


by Dr Dan Waniek, MD

Copyright © 2013

All Rights Reserved.
Copyright Requests Here Please !



A plecat la Domnul părintele nostru Arhimandrit Justin Pârvu, de la Sfânta Mânăstire Radu Vodă !

Dumnezeu să-l primească printre ce Drepți (Justus, Justinus) ai Lui.

Părinte bun, du rugăciunile noastre Sfinților Închisorilor și ajută-ne să îndreptăm sufletele noastre în duhovnicie dreaptă ca flacăra candelei și ca sufletul tău !

Cu crini în suflet și sub epitrahil !

Parentalia


Înainte de Sânziene, când se deschid cerurile. Înainte de Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava...
"Nu ne vom lepăda de tine, iubită Ortodoxie! Nu te vom minţi pe tine, Cinstea cea predată (nouă) de Părinţi! Nu ne vom îndepărta de tine, Maică - Bună-Credinţă."
"În tine ne-am născut, în tine trăim şi în tine vom muri! Şi dacă vremea o va cere, vom muri pentru tine de mii de ori!"
(Sfântul Iosif Vriennios)

Cămara Ta, Mântuitorul meu, o văd împodobită, şi îmbrăcăminte nu am, ca să intru într-însa. Luminează-mi haina sufletului meu, dătătorule de lumină, şi mă mântuieşte.


No comments:

Post a Comment

Subtitle Here!



by Dr Dan Waniek, MD

Copyright © 2013


All Rights Reserved.
Copyright Requests Here Please !





Text Here!



||||
„ de ”
“ de ”
ţă ş


ă
â
î
ş
ţ



ăţ
şăţ



Ă
Â
Î
Ş
Ţ





²
³

ʤ


S'il vous plaît, pardonnez le modérateur ! Il a la moderation intense, mais pas vraiment d'intensité dans sa modération. Restez polis, patientez, et vous pouvez tout dire ici chez nous ! Soyez les bienvenus ! Allez-y ! Vos commentaires bienvenus seront tous lus et publiées ! Restez spartiates, mais polis, et vous pouvez tout dire !